poniedziałek, 31 stycznia 2011

Zostałam wyróżniona.

Dziś po południu dowiedziałam się, iż mój Blog został Wyróżniony przez Anulę
I tu w tym miejscu chciałam serdecznie jej za to podziękować.
To wspaniałe uczucie, wiedzieć, że ktoś tu zagląda, a nie tylko ja.


I aby tradycji stało się zadość przekazuję zasady :
  • Podziękuj za wyróżnienie. No ba nie wyobrażam sobie nie podziękować......
  • Umieść u Siebie link do bloga osoby, która Cie wyróżniła. Patrz 1 linijka posta......
  • Umieść u Siebie logo wyróżnień. Cudny kwiat już zdobi mój blog....
  • Przekaż nagrodę do 10 blogów. Z tego miłego obowiązku wywiążę się jutro.....
  • Umieść linki do tych blogów. To także jutro.....
  • Powiadom o tym nominowane osoby. Nie będę się powtarzać ale jutro.....
  • Stwórz listę rzeczy, które czynią Was szczęśliwymi. J.w.
Jeszcze raz dziękuję, wszystkim którzy odwiedzają mnie i pozostawiają po sobie ślad w postaci komentarza.

A teraz może się pochwalę jak moje dzieciątko kochane uczy się wstawać ......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każde słowo dodaje mi skrzydeł :)