niedziela, 2 października 2011

Wrześniowe zabawy

Wrzesień minął mi pod znakiem imprez.
Najpierw otwarcie Twórczego Zakątka, potem urodzinki Asi.
A 24 września balowaliśmy na weselu u mojej kuzynki Magdaleny.
W ogóle ten dzień będzie na zawsze w mej pamięci, ponieważ gdy Ja wywijałam na parkiecie to moja siostra akurat rodziła :) Zdjęcia maluszka post niżej :)
Oto My :
 I podczas zabawy oczepinowej :) Zadaniem było nałożenie pończochy na głowę partnera a następnie ściągnięcie jej. Podczas ściągania Tomcio zrobił boską minę.

Pozostanę w tematyce ślubnej i tadam ślubna karteczka :)
 I jeszcze pochwalę się moimi nowymi zakupami :)
 Skoro już mowa o zakupach to na blogu Galerii Papieru można obejrzeć nową kolekcję papierów

Z tej okazji zorganizowano Candy :)

1 komentarz:

  1. Hyhy, no widać że imprezka była przednia Justynko ;-)))) Przekaż Tomaszowi że do twarzy mu w pończoszkach, i to dosłownie :-))))) Karteczka jak zwykle piękna a przydasi Ci zazdroszczę :) Buziaki i do zobaczenia za parę dni :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo dodaje mi skrzydeł :)