wtorek, 3 stycznia 2012

Zaległości z roku 2011........

Z powodu Świąt porobiły mi się straszne zaległości blogowe.
Co prawda zaglądam do Was i staram się coś tam napisać, ale u siebie jestem do tyłu.
 W sumie mam 4 zaległe informacje :)
Więc zaczynamy i dziękuję za wytrwałość w czytaniu.

Po pierwsze całkiem niespodziewanie wuj Random wylosował mnie w 14 Wyzwaniu w Scrap.com
Szczęście uśmiechnęło się do mnie i to tak od ucha do ucha :)
Wygrałam 100 zł bon, który z prędkością światła zrealizowałam.
Już jakiś czas miałam upatrzone wykrojniki i wreszcie mogłam sobie pozwolić na ich kupno.
Szeregi zasiliły:

A teraz żeby nie było że się chwalę ......
Już jakiś czas temu zapisałam się na Candy Mikołajkowe u Penini
Zadaniem każdego zapisującego się było napisanie w komentarzu zabawnej historii ze Św. Mikołajem w roli głównej. Okazało się że Peninia wybrała moja opowiastkę, w nagrodę za te moje pseudo literackie zdolności dostałam takie oto cudeńko......
Peninio strasznie dziękuję :) 
Notesik jest przecudny i na pewno się przyda :)

I jeszcze niespodziewana wygrana w Modrak Cafe.
Losowanie główne wyjawiło zwycięzcę niestety nie zgłosił się po wygraną więc losowanie powtórzono i tym razem padło na mnie :)
Zestaw do Decoupage bardzo mi się przyda, bo zamierzam się podszkolić w tej technice.

 I na koniec pochwalę się jeszcze, że Pierwszego dnia świąt zostałam Matką Chrzestną małego szkrabka Emila

To mój pierwszy Chrześniak, więc mam nadzieję, że podołam zadaniu :)
Oto ja z Emilem i moim wielkoludem Tymkiem



5 komentarzy:

  1. Super strój Emilka, Twój synek uroczy, cudnie razem wyglądacie.
    Fajne prezenty... pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. noo kochana same wspaniałości dziś u Ciebie :)
    chrześniak słodziak, synek faktycznie duży przy nim :)
    i strasznie mi miło cię widzieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara na każdym kroku! Tyle niespodziewajek zgarnąć w tak krótkim czasie, no!!!
    Gratuluję słodziaka chrześniaka i wszystkich tych przydasiów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) Nic tylko podziwiać:)) Szczesciara hihi Kurcze nareszcie tutaj trafiłam tyle mnie obineło:) Ale juz sie poprawiam i podgladam:) A rodzinka jak z obrazka:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. No masz niesamowite szczęście z wygrywaniem candy:)))) No i przecudny chrześniaczek!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo dodaje mi skrzydeł :)