sobota, 4 lutego 2012

Magicznie i kolorowo.

W tym poście będzie magicznie :)
A to wszystko za sprawą wspaniałych papierów 
Nie powiem bardzo ciężko było mi się zebrać do zrobienia jakiejkolwiek karteczki z papierów Marty, ale przysięgam to nie przez lenistwo, tylko z żalu, że tak wspaniały arkusz papieru pójdzie pod nóż, 
a raczej pod nożyczki :)
 Ale w końcu zebrałam się w sobie...zamknęłam oczy...zrobiłam ciach i oto efekt.
Czy zamierzony nie wiem, ale ja jestem zadowolona.
Dodam tylko, że kwiaty wymalowane na papierze są same w sobie wspaniałym dodatkiem.

Druga karteczka także powstała z papierów Marty.
Tym razem ciachnęłam i to nie raz i nie dwa
Tą pracę zgłaszam do Liftu w Diabelskim Młynie.
Miłej niedzieli Wszystkim życzę i ogromnie dziękuję za miłe komentarze.

13 komentarzy:

  1. Są przepiękne. Ujęły mnie białe róże na kratce.Wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza jest genialna!!!
    Druga też prześliczna.Dziękujemy za udział w wyzwaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie!!
    Białe róże niesamowite..

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam... znaczy to, że żal papierów :D Ale jakie ładne karteczki za to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki :) I te kwiaty ehh :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj
    Śliczne karteczki.
    Bardzo dziekuje za cudną kartkę i przydasie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza kartka podbiła moje serce :D.. Jest naprawdę śliczna! Super to skomponowałaś z kwiatkami na papierze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ujęła druga kartka, swoją prostotą. Niby się coś dzieje ale tak, Magicznie ;)
    A kratownica świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do wzięcia udziału w kosmetycznym konkursie!:)

    --> http://polyestercity.blogspot.com/2012/02/konkurs.html <--

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki - wszystkie, bez wyjątku!!!
    Pozdrawiam:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. przesliczne roze! bardzo udany lift:)
    dziekuje za udzial wyzwaniu na DM i zapraszam na kolejne :)
    pozdrawiam
    Noami

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo dodaje mi skrzydeł :)