poniedziałek, 16 lipca 2012

W roli głównej : Rozetka.

Dzisiejszym postem chciałabym serdecznie Was zaprosić na nowe wyzwanie Magicznej Kartki
Tym razem inspirujemy się niezwykle
delikatną i pastelowa paletą barw.

Oto moja praca, na której umieściłam rozetkę.
 Jestem z niej bardzo dumna bo to moja pierwsza, 
choć już wiem, że na pewno nie ostatnia.
 Niezwykle łatwo się je robi
 i bardzo wdzięcznie wyglądają na pracach.

A na koniec troszkę prywaty :)
Oto jak wspaniale bawimy się na wakacjach u babci....
Odwiedziliśmy Jura Park Bałtów 
Największa atrakcja to oczywiście Wesołe miasteczko.
 


8 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta kartka!
    Cudowne warstwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna kartka a synek jeszcze ładniejszy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z moja pociecha byłam w Bałtowie dwa lata temu...było super:):):)....karteczka świetna:) pozdrowionka!:):):).....niedługo znów będziemy koło Bałtowie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna kartka, rozeta i kolory cudowne :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękna! Moje ulubione [ostatnio] kolory! I ta kompozycja! Extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka i niesamowite kolory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna kartka,rewelacja !!!!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo dodaje mi skrzydeł :)