poniedziałek, 28 lutego 2011

Wygrane Candy i nowy projekt :)

Więc tak..........spotkało mnie to szczęście, że Pan Random wylosował mój numerek i dzięki temu Tulipanka mogła mnie obdarować słodkościami. Bardzo się cieszę z wygranej, bo to moja pierwsza wygrana i mam nadzieję, że nie ostatnia.
A oto jakie wspaniałości przyniósł mi dziś listonosz ...................

Mała łapka należy do mojego łobuziaka Tymka, który jak tylko zobaczył, że mama rozłożyła słodkości do zdjęcia to zaraz przypełzł.

A jeśli chodzi o nowy projekt to zaczynam dziś haftowanie obrazka dla mojego maleństwa. To moje pierwsze próby z krzyżykami więc trzymajcie kciuki :) Pędzę do mojej sąsiadeczki Asi, która mi pomoże w pierwszych krzyżykach i powie z czym to się je :)

2 komentarze:

  1. Cukierasy są świetne :) wiem, bo widziałam i macałam :}
    A nauka - poszła jak z płatka :D
    Pojętny uczeń - marzenie każdego nauczyciela :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje szczęściaro!! :)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo dodaje mi skrzydeł :)