wtorek, 8 listopada 2011

Wyniki Wymianki Jesiennej............

Dawno, dawno temu zapisałam się na wspaniałą Wymiankę w Kolorach Jesieni 
Moją parą była Joanna z bloga Mix Robótkowy
Od niej to dostałam w prezencie :
Poszewkę na podusię
Oraz przydasie :)
Te zachłanne łapki sięgające po cuda to Tymek....od razu wszystko mu się spodobało i chciał mi coś podebrać.

Joanno bardzo Ci dziękuję za wspaniałą wymiankę :)

To może jeszcze wrzucę zdjęcia mojego prezentu 
 Hafcik został popełniony przeze mnie osobiście :)


5 komentarzy:

  1. Witaj!
    Cieszę się, że moja paczuszka przypadła Ci do gustu.
    Pozdrawiam, roześmianego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy hafcik :)
    Dziękuję za udział w moim Candy życzę powodzenia w dniu losowania :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo dodaje mi skrzydeł :)